torstai 17. toukokuuta 2012

Onnekas minä! / Lucky me!


Minua onnisti tässä taannoin Iso Gnun arpajaisissa, ja eilen sitten postipoika kiikutti minulle paketin. Aivan ihanan paketin!

I was lucky in Iso Gnu's lottery and yesterday I got my packet. A wonderful packet!


Suosikkisukkalankaani Fabelia suosikkivärissäni, keväänvihreässä, uutta tuttavuutta Malabrigo Lacea aivan ihananvärisenä, nami-nami-suklaata, käsivoidetta, ihana kortti ja näettekö tuossa alanurkassa?

One of my favourites sockyarn Fabel in my favourite color, spring green, a new one for me Malabrigo Lace in just a lovely color, yam-yam-chocolate, handcream, a beautiful card and do you see that little thing in the corner?


Tää on jotain ihan uskomatonta! Olen jo kauan halunnut tuota Chibiä, neularasiaa. Villavyyhdistä olisi sellaisen ostanut, mutta siellä niitä ei ollut. Sitten olin jo ihan hilkulla tilata sellaisen Lankalaatikosta, mutta jäin vielä miettimään väriä/neuloja. No nyt ei tarvitse enää miettiä, vaan nyt minulla on ihan oikean värinen oma Chibi. Pysyvät neulat tallessa. Suurkiitos Iso Gnu upeasta palkinnosta!

This is just unbelievable! I have dreamed so long of that Chibi, the needle case. I would have bought it in Villavyyhti but there wasn't any. Then I was just about going to order it from Lankalaatikko but I couldn't choose the color/needles. Well now I don't have to ponder anymore. Now I have my own Chibi and just in the right color. My needles are now in safe.

Tässä vielä kuvat langoista.

Here still some picks of the yarns.



Villatakki edistyy hyvää vauhtia. Nyt olen tikutellut hihoja kerän verran kumpaakin. Eka tasku on jo neulottu ja toista aloitettu. Sitten näen riittääkö loppulanka täyspitkiin hihoihin.

The cardigan is progressing well. I have now knitted the sleeves with one skein of each. The first pocket is finished and the other has been started. Then I'll see do I have enough yarn left for long sleeves.


Kesä tulee kohinalla - kivaa!

The summer is coming fast - nice!


Leppoisaa helatorstaita sinulle! Täällä se on pilvinen, mutta lämmin, ja kuluu jääkiekkoa katsellen. =)

Have a jovial Ascention Day for You! It is cloudy but warm in here. And I spent it watching ice hockey. =)

Hepsi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Lämmin kiitos kommentistasi! =)