sunnuntai 4. lokakuuta 2009

Puro virtaa vielä! / Puro (brook) is still flowing!


Eli ei mitään valmista vieläkään. Puro-huivia olen nyt neulonut kolme kerää ja neljäskin on jo hyvässä vauhdissa. Ja Samos-jakku odottelee edelleen vetoketjuaan ja päättelijää. Yksi vetoketju jo tuli, mutta väärinkäsityksen vuoksi se ei ollutkaan 2-lukkoinen. Ja hassua muuten; niitä 2-lukkoisia saa vain perusväreissä eli ei esim. vaaleansinisenä, jollaista olisin tarvinnut. Vai tietääkö joku, mistä voisi tilata kaikenlaisia vetoketjuja? Sillä kai niitä jossain ulkomailla on, vai onko...?

So I haven't got any finished projects. I have knitted the Puro-scarf now over three skeins and I am going to knit also the fourth one. And Samos-cardi is still waiting the zipper and the weaver.

R-kioskilla taas piipahdin. Ei ollut tullut Vogue Knittingin Holiday -numeroa, mutta ystävälliset naiset olivat tilanneet minulle ihan uuden tuttavuuden.


Pitihän minun se ostaa, ja ihan mukavia ohjeita siinä onkin ja muutenkin mukavia juttuja.

I have again bought a new knitting magazine. I like!

Larssonin Millennium-trilogia on nyt luettu. Ei sitä ole turhaan kehuttu. Minä tykkäsin kovasti ja aion kyllä katsoa niistä tehdyt elokuvatkin. Kiitos vielä Lissulle Lappeenrantaan kirjojen lainasta! Ja kiitos myös neulegraffiti-vinkistä. Tiedä vaikka joskus sellaisia neuloisinkin! Hymy

Nyt illalla paransimme maailmaa ihan rauhallisesti hyvien ystävien kanssa täällä meillä. Juuri äsken lähtivät kotiin nukkumaan. Kyllä olikin taas kivaa! Näistä hetkistä saa voimaa siihen puuduttavaan arkeen - nyt taas jaksaa!

Maanantaina olen menossa Korialle neulomaan, joten jos haluat mukaan, niin laitathan viestiä. Vielä minulla ei yhtään kyytiläistä ole. Ja keskiviikkonahan on sitten taas Haminan Puistokahvilan neuletreffien vuoro. Sielläkin minut tapaa. Tulethan sinäkin?

kyseleepi

Hepsi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Lämmin kiitos kommentistasi! =)