maanantai 21. huhtikuuta 2008

Jotakin unohtui! EDIT 2 lopussa!

Siis jotakin hirmu tärkeää unohtui tuosta edellisestä postauksesta. Minäkin olen nyt uuden paidan onnellinen omistaja.


Kiitos kuuluu tietenkin Marsulle, joka minulle eilen tämän toi ihan kotiin asti. KIITOS MARSU! Siis minähän oli hidas ja saamaton enkä saanut tilattua tätä silloin, kun piti. Kyselin nyt sitten, että olisiko niitä jäänyt yhtään ylimääräisiä. Minun onnekseni niitä oli jäänyt kaksi, tämä juuri minun väriseni ja kokoiseni ja toinen pienempi, jonka osti neulova ystäväni.

Ja siis senhän kaikki tutut tietävät, että minulla todella on PAKKONEULOOSI!

EDIT! Siis eihän täällä näy Vuodatuksen kuvat ensinkään. Ja just kun yritin sieltä kuvaa laittaa. Tuossa ylhäällä pitäisi siis olla paidan kuva. Kai se siihen joskus taas ilmestyy. Muutakin vikaa blogissa on. Siitä olen Tuomakselle laittanut viestiä. Odotellaan.

EDIT 2! Kävin linkittämässä kuvan Flickristä. Se toimii.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Lämmin kiitos kommentistasi! =)